مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 10:002020-05-27پزشكي

شاهرود در منطقه سفید کرونا قرار گرفت/ وجود 800 تخت فعال بستری


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، بابیان اینکه از 48 ساعت گذشته شاهرود در منطقه سفید کرونا قرار دارد، گفت: این موضوع به منزله پایان همه مراقبت ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین شیبانی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید انتقال خون شاهرود به میزبانی سالن جلسات این مجموعه و با حضور مدیرعامل انتقال خون کشور، ضمن بیان اینکه شاخص های سلامت یکی از مهم ترین شاخص های توسعه یافتگی در کشورها است، بیان کرد: در ایران چند زیرساخت مهم به ما کمک کردند که شاخص های سلامت کشورمان در خاورمیانه و حتی دنیا دارای جایگاه بسیار مطلوبی باشد که یکی از این زیرساخت ها وجود نظام شبکه درمانی است که بالغ بر 40 سال از اجرای آن می گذرد.

وی افزود: نظام ارجاع از بهورزهای روستاهای دورافتاده تا بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی باعث شده تا شاخص های سلامتی پایه ای مانند میزان مرگ ومیر مادران باردار، کودکان زیر یک سال و … ارتقای خوبی پیدا کند به نحوی که مرگ میر کودکان در سی سال گذشته موضوعی روتین بوده اما امروز به سختی دیده می شود.

فشار خون در شاهرود از میانگین کشوری بیشتر است معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، وجود دانشگاه های علوم پزشکی با ساختارهای منحصربه فرد را دیگر زیرساخت ارتقای شاخص های بهداشتی در کشور دانست و ابراز کرد: دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهرود در منطقه سفید کرونا قرار گرفت/ وجود 800 تخت فعال بستری

شاهرود در منطقه سفید کرونا قرار گرفت/ وجود 800 تخت فعال بستری