مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:152020-05-27بين الملل

موساد تجهیزات مقابله با کرونا را از اعراب حوزه خلیج فارس تهیه کرده است


رسانه های عبری زبان فاش کردند که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بخش عظیمی از تجهیزات مقابله با کرونا را از اعراب حوزه خلیج فارس تهیه کرده است.

- رسانه های عبری زبان فاش کردند که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بخش عظیمی از تجهیزات مقابله با کرونا را از اعراب حوزه خلیج فارس تهیه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در نسخه چاپی امروز (چهارشنبه) خود به نقل از منابع سیاسی و امنیتی آگاه در تل آویو فاش کرد که موساد بخش عظیمی از تجهیزات مقابله با کرونا را از اعراب حوزه خلیج فارس تهیه کرده است.

این رسانه عبری زبان نام کشورهای مذکور را فاش نکرد.

طبق این گزارش، یوسی کوهن، رئس موساد هرازچندگاهی برای تهیه تجهیزات درمانی لازم ناگزیر به سوء استفاده از روابط شخصی خود با رؤسای دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشورهایی می شد که هیچگونه روابطی با این رژیم ندارند.

در همین حال، شبکه 12 تلویزیون اسراییل نیز به نقل از منابع سیاسی بلندپایه در تل آویو فاش کرد که موساد در قالب یک عملیات مشترک با وزارت جنگ اسراییل نیم میلیون کیت تشخیص کرونا را از یک کشور خارجی خریداری کرده است.

رسانه های اسراییل پیش از این نیز فاش کرده بودند که موساد بسته ای شامل 100 هزار کیت آزمایش کرونا را از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس که اسراییل ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موساد تجهیزات مقابله با کرونا را از اعراب حوزه خلیج فارس تهیه کرده است

موساد تجهیزات مقابله با کرونا را از اعراب حوزه خلیج فارس تهیه کرده است