مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:062020-05-27سياسي

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:کار فرهنگی باید هویت دهنده باشد


رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 230 گنبد گفت: کار فرهنگی باید هویت دهنده،تاثیرگذارو میراث دار نسل بعدی باشد.

- رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:کار فرهنگی باید هویت دهنده باشد رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ 230 گنبد گفت: کار فرهنگی باید هویت دهنده،تاثیرگذارو میراث دار نسل بعدی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین شعبانعلی صالحی نسب رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ 230 گنبد کاووس با تاکید بر اینکه ابزار اصلی دشمن برای غلبه بر جوامع اسلامی استحاله فرهنگی است گفت: امروز با توجه به رشد فکری و آگاهی عمومی ملت ها، نفوذ، سلطه و به دست آوردن مستعمرات از راه لشکرکشی های نظامی به آسانی امکان پذیر نیست.

وی افزود: به همین سبب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز روش نفوذ را تغییر داده اند و از طریق سیاست های فرهنگی موازی با افکار و اهداف خود، روش رخنه را کانالیزه می کنند و با استحاله درونی، ضد ارزش های خود را به عنوان ارزش تبلیغ، و هویت جوانان را دچار بحران می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی نسب تصریح کرد: کار فرهنگی باید هویت دهنده، تاثیر گذار و میراث دار نسل بعدی باشد تا بتوانند در مقابل تحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:کار فرهنگی باید هویت دهنده باشد

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:کار فرهنگی باید هویت دهنده باشد