مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 09:062020-05-27سياسي

شهرستان سفید در زمینه کرونا نداریم/ وضعیت قرمز در 3 شهرستان


کرمانشاه_ معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از لحاظ کرونا شهرستان سفیدی در استان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم شکیبا امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای اپیدمی کرونا تا کنون در استان کرمانشاه 4139 مورد مثبت ثبت شده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از این تعداد 830 مورد مربوط به بیماران بستری و 3309 نفر بیماران سرپایی بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: به این منظور تا کنون 16 هزار و 735 مورد نمونه گیری به عمل آمده است که 3 هزار و 628 مورد مربوط به بیماران بستری و 830 مورد نیز مربوط به موارد مثبت بوده است و 13 هزار و 107 مورد نیز مربدط به بیماران سرپایی است.

شکیبا افزود: بیماران سرپایی که تست کرونایی آنها مثبت اعلام می شود تا روز پنجم حداقل 7 بار با آنها تماس حاصل می شود و روز چهاردهم نیز دوباره با آنها تماس گرفته می شود.

این مسئول فوت قطعی ناشی از کرونا را از ابتدای اپیدمی تا کنون 113 مورد اعلام کرد و گفت: روز گذشته 532 مورد نمونه گرفتیم که 158 مورد مثبت اعلام شد که 18 مورد آنها بستری و 140 مورد دیگر سرپایی بودند.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه بیان داشت: در حال حاضر در استان کرمانشاه هیچ شهر سفیدی نداریم و بنا بر جمعیت شهرستانهای جوانرود، هرسین و ثلاث ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان سفید در زمینه کرونا نداریم/ وضعیت قرمز در 3 شهرستان

شهرستان سفید در زمینه کرونا نداریم/ وضعیت قرمز در 3 شهرستان