مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:502020-05-27اقتصادي

تأکید «دولت» بر فروش مهمانسراهای ادارات و اقامت در «هتل»


الزام ادارات به فروش مهمانسراها و اسکان میهمانانشان در هتل ها یک دستور جدی از سوی دولت است تا بدنه اقتصاد گردشگری در استان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد ارغوانی یکی از فعالان اجتماعی در یادداشتی آورده است: متأسفانه این طور به نظر می رسد که حتی در پاره ای اوقات برخی از همکاران رسانه ای نیز که از بررسی ترازهای مالی کم اطلاع هستند دچار ظواهر امر شده اند.

امروزه بر همه کسانی که دستی بر ارزیابی اقتصادی پروژها دارند واضح و آشکار و مبرهن است که تهیه و تدارک و نگهداری مهمانسراها برای ادارات و شرکت ها چه دولتی و چه بخش خصوصی با احتساب هزینه های سربار و موازی کاری هایی که پیدا و پنهان با خود به همراه دارد، هزینه هایی بسیار بیشتر از استفاده از حتی به اصطلاح لوکس ترین هتل ها برای مجموعه های تابعه خود دارند.

همگی به عینه می دانیم که استفاده دوره ای تعدادی مهمان در هر هتلی بسیار به صرفه و صلاح اقتصادی مجموعه هاست نسب به هزینه های سربار تهیه و تدارک و نگهداری و سربار این گونه مهمانسراها (به ویژه در شهری مانند بندرعباس با شرایط آب و هوایی ویژه و خاص خود) با موضوعیت موازی کاری در شرایط فعلی جلوگیری از هزینه های مازاد و در خلاف صرفه جویی های اقتصادی، بنابراین با قطعیت می توان اعلام کرد اقامت در هر هتلی برای همه سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید «دولت» بر فروش مهمانسراهای ادارات و اقامت در «هتل»

تأکید «دولت» بر فروش مهمانسراهای ادارات و اقامت در «هتل»