مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:402020-05-27سياسي

اهدای 100 جهیزیه به زوج های جوان توسط سپاه خوزستان


جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: به مناسبت عید فطر 100 جهیزیه توسط سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان به زوج های جوان بی بضاعت اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نعمت باقری جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در لبیک به امر رهبر معطم انقلاب در بحث رزمایش و کمک مؤمنانه دو اقدام مهم و ضروری صورت گرفت، بخش اول این اقدام تامین معیشت و توزیع بسته های غذایی به نیازمندان بود که امروز نیز مرحله سوم آن در مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.

  وی ادامه داد: بخش دوم این رزمایش اهدای جهیزیه به زوج های جوان است، مرحله اول اهدای جهیزیه در عید نوروز اجرا شد که در آن 100 جهیزیه به زوج های جوان اهدا شد و اکنون نیز به مناسبت عید فطر نیز 100 جهیزیه به زوج های جوان بی بضاعت اهدا شد.

  جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: ما در اهدای جهیزیه دو محور اساسی را دنبال می کنیم، محور ابتدایی تشویق جوانان به ازدواج و کمک به خانواده ها برای کاهش هزینه های ایجاد یک زندگی جدید و محور دوم لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از کالاهای ایرانی و داخلی است که تمام این جهیزیه ها تولید کارخانه های داخلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 جهیزیه به زوج های جوان توسط سپاه خوزستان

اهدای 100 جهیزیه به زوج های جوان توسط سپاه خوزستان