مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-27فرهنگي

پیگیری مراحل راه اندازی موزه شعر و ادب آذربایجان


با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نشست پیگیری مراحل راه اندازی موزه شعر و ادب آذربایجان برگزار شد.

- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این نشست به تهیه کتابچه ای درخصوص 14 نفر از مدفونان مقبره الشعرا که در محوریت طرح پژوهشی برای موزه شعر و ادب آذربایجان قرار دارند، اشاره کرد.

محمد محمدپور اظهار کرد: تشکیل جلسه هیات ژوری متشکل از کارشناسان پیشنهادی برای تعیین و در نهایت تامین محتوا برای موزه و شناسایی اشیا باید هر چه سریعتر صورت گرفته و شرایط ردیف اعتباری تعریف برای خرید اقلام خطی و یا سفارش سخت نیم تنه های شعرا و .

تعریف شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا نمای داخلی و خارجی مقبره الشعرا به عنوان اصلی ترین نماد فرهنگی تبریز مورد توجه بیش از پیش قرار گرفته و با همراهی متولیان فرهنگی و اصحاب فرهنگ و هنر جایگاه شایسته و اصلی خود را باز یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آذربایجان و تبریز از دیرباز محل و ماوایی برای شاعران و عارفان نام آور بوده و شعر و ادبیات و حکمت و عرفان در میان مردمان این سرزمین جایگاه ویژه ای داشته به نحوی که شاعران و عارفان نامی و برجسته ای که از تبریز گذر کرده اند خاک این دیار را هنرپرور و ادب پرور یافته و دل سپرده ی این خاک شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مراحل راه اندازی موزه شعر و ادب آذربایجان

پیگیری مراحل راه اندازی موزه شعر و ادب آذربایجان