مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:202020-05-27سياسي

جشنواره کتابخوانی رضوی منجر به شناخت سیره امام رضا(ع) می شود


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: استمرار جشنواره کتابخوانی رضوی در هر سال نقطه قوت این رویداد فرهنگی است و می تواند به آشنایی هرچه بیشتر مردم با این امام همام عمق بخشد.

-  آیت الله حبیب الله شعبانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه حضور مبارک امام رضا(ع) در ایران اسلامی فرصتی است که مردم مسلمان و شیعه این سرزمین با ائمه اطهار انس و الفتی ویژه بیابند افزود: ورود ثامن الحجج(ع) به ایران اسلامی از همان ابتدا مایه خیر و برکت برای مردم  این کشور بوده و علم را در این سرزمین رونق دوباره بخشیده است.

وی تصریح کرد: انسان ها برای رسیدن به معرفت، برخورداری از زندگی شاد و جامعه سالم نیاز به الگو دارند که این الگوها پس از پیامبر اکرم(ص) اهل بیت عصمت و طهارت هستند که هر یک مانند چراغی پرنور زندگی آدمی را روشن می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: ائمه اطهار همواره کوشیدند که به انسان شأن و کرامت بخشند و چگونه زیستن و سعادتمند شدن را به آن ها بیاموزند.

وی با بیان اینکه در این میان سیره عملی امام رضا(ع) باعث شد تا مردم شیفته این حضرت شده و به ایشان عشق بورزند گفت: اقدامات حساب شده و مطالعه شده چون جشنواره کتابخوانی رضوی که استمرار آن در هر سال نقطه قوت این رویداد فرهنگی است می تواند به آشنایی هرچه بیشتر مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کتابخوانی رضوی منجر به شناخت سیره امام رضا(ع) می شود

جشنواره کتابخوانی رضوی منجر به شناخت سیره امام رضا(ع) می شود