مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-27سياسي

ارائه توانمندی های اقتصادی فارس برای گرفتن بازارهای خارجی


استاندار فارس خواستار برگزاری جلساتی برای معرفی توانمندی های اقتصادی این استان در راستای جذب بازارهای کشور عراق با حضور نمایندگان بخش های خصوصی ایران و عراق شد و در عین حال از برقراری پرواز مستقیم نجف به شیراز پس از افول بیماری کووید 19 خبر داد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار برگزاری جلساتی برای معرفی توانمندی های اقتصادی این استان در راستای جذب بازارهای کشور عراق با حضور نمایندگان بخش های خصوصی ایران و عراق شد و در عین حال از برقراری پرواز مستقیم نجف به شیراز پس از افول بیماری کووید 19 خبر داد.

عنایت الله رحیمی چهارشنبه 7 خرداد در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان فارس گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده 13 طرح اقتصاد مقاومتی در فارس تدوین و نهایی شده بود که 4 طرح جدید نیز به طرح های قبلی اضافه شده است.

او ابراز امیدواری کرد که با عملیاتی شدن این طرح ها شاهد جهش تولید در استان فارس باشیم و در این خصوص افزود: شاخص ها در فارس همواره در حال رشد هستند اما جهش تولید زمانی رخ خواهد داد که میزان توسعه و رشد آمارهای استان، جهش تصاعدی داشته باشند.

استاندار فارس ادامه داد: علاوه بر طرح هایی که به عنوان اقتصاد مقاومتی در استان شناخته شده، طرح هایی نیز در قالب پروژه های جهش تولید در استان فارس تدوین شده اند، لذا عملیاتی شدن این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه توانمندی های اقتصادی فارس برای گرفتن بازارهای خارجی

ارائه توانمندی های اقتصادی فارس برای گرفتن بازارهای خارجی