مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 08:002020-05-27سياسي

سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان های کشور است


فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان های کشور است، گفت: پهنه وسیع استان سمنان، حجم مأموریت های این فرماندهی را افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی ظهر امروز در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار کرد: پهنه استان سمنان بسیار گسترده و وسیع است و این مهم، حجم اقدامات و مأموریت های این فرماندهی را افزایش می دهد.

وی گفت: استان سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان های کشور است؛ سه مؤلفه مردم خوب، نیروی خوب و حضور مستمر نیروی انتظامی و تعامل بین دستگاه های امنیتی و مسؤولان استان عامل امنیت مطلوب استان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: از تعامل، همکاری و مساعدت استانداری سمنان با فرماندهی انتظامی استان تقدیر می شود؛ در بحث کشفیات، مبارزه و پیشگیری در خصوص مقوله مواد مخدر اقدامات خوبی در سال گذشته در استان صورت گرفته که در سال جاری نیز با برنامه ریزی ها و سیاست های تدوین شده، این مهم با انجام اقدامات ویژه تر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

حسنی بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان همواره و همچون گذشته در تمام برهه ها و به صورت شبانه روزی، با تمام قدرت در بحث تأمین امنیت استان و آسایش مردم تلاش خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان های کشور است

سمنان از لحاظ امنیت جزو بهترین استان های کشور است