مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:552020-05-27اقتصادي

پایان حفاری و آغاز ریل گذاری خط دو مترو شیراز


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به پایان حفاری خط دوم قطار شهری، از آغاز عملیات ریل گذاری، در این خط از مترو شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به پایان حفاری خط دوم قطار شهری، از آغاز عملیات ریل گذاری، در این خط از مترو شیراز خبر داد.

مجتبی زوربخش چهارشنبه 7 خرداد در یک کنفرانس خبری به روند عملیات اجرایی فاز یک خط دو قطار شهری شیراز اشاره و یادآور شد: خط دو مترو این کلانشهر از میانرود آغاز می شود و تا میدان گاز ادامه دارد و چون ایستگاه تبادلی با خط یک در ایستگاه امام حسین دارد، لذا این ایستگاه به یک ایستگاه شاخص تبدیل خواهد شد.

او با بیان اینکه 8 خردادماه جاری ریل گذاری فاز یک خط دو قطار شهری شیراز آغاز می شود، خاطرنشان کرد: از آنجا که مترو یک وسیله عمومی انبوه بر است و موجب دسترسی ارزان قیمت و صرفه جویی در وقت می شود، بنابراین بعد از اتمام ریل گذاری فاز یک خط دو، دو ایستگاه آن فعال خواهد شد.

معاون شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد که شاهد سفرهای کمتری توسط خودروهای شخصی باشیم و حجم ترافیک در این منطقه از شیراز کاهش یابد.

زوربخش از افتتاح ایستگاه وکیل در اینده ای نزدیک هم خبر داد و به دلیل موقعیت قرار گیری، این ایستگاه را یک ایستگاه کلیدی در جذب و توزیع مسافر معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان حفاری و آغاز ریل گذاری خط دو مترو شیراز

پایان حفاری و آغاز ریل گذاری خط دو مترو شیراز