مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:502020-05-27اجتماعي

مناسب سازی معابر ملایر برای معلولان و نابینایان


عملیات پیاده روسازی، جدولگذاری و مناسب سازی ورودی های اصلی شهر، بلوارها، پارک ها معابر اصلی و فرعی سطح شهر برای معلولان و نابینایان انجام پذیرفت.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: عملیات پیاده روسازی، جدولگذاری و مناسب سازی ورودی های اصلی شهر، بلوارها، پارک ها معابر اصلی و فرعی سطح شهر برای معلولان و نابینایان انجام پذیرفت.

حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: شهرداری ملایر در راستای وظایف ذاتی خود این عملیات را با استفاده از 15 اکیپ کاری به صورت پیمانکاری از 15 اردیبهشت ماه آغاز کرده و در تلاش است تا قبل از فرارسیدن ماه محرم آن را به پایان برساند.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان در حال اجراست، ادامه داد: این طرح در ورودی های اصلی ملایر، بلوارها، پارک ها معابر اصلی و فرعی سطح شهر اجرا می شود.

بابایی در ادامه از آغاز عملیات تغذیه برگی درختان اقاقیا برای حل مشکلات تغذیه ای درختان در سطح شهر خبر داد و گفت: حفظ درختان اقاقیا که بخش عمده ای از فضای سبز شهر را تشکیل می دهند، از اهمیت زیادی برخوردار است و با وجود توانایی این درختان در سازگاری با شرایط متغیر حاکم بر مناطق شهری، مشکل زردی و کلروز درختان اقاقیا در بهار و تابستان مشاهده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی معابر ملایر برای معلولان و نابینایان

مناسب سازی معابر ملایر برای معلولان و نابینایان