مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-27اقتصادي

عرضه آجر بیش از نرخ مصوب غیرقانونی است


معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد در خصوص روند صعودی قیمت آجر در ماه های اخیر، اظهار کرد: فروش آجر باید بر اساس قیمت گذاری و نرخ تعیین شده از سوی کارگروه تنظیم بازار باشد و هرگونه فروش با قیمت های دیگر تخلف است.

- ایسنا/یزد معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد در خصوص روند صعودی قیمت آجر در ماه های اخیر، اظهار کرد: فروش آجر باید بر اساس قیمت گذاری و نرخ تعیین شده از سوی کارگروه تنظیم بازار باشد و هرگونه فروش با قیمت های دیگر تخلف است.

حمیدرضا جعفری در این رابطه افزود: چنانچه کوره ای بیش از قیمت مصوب، آجر را بفروشد یک تخلف تعزیراتی مرتکب شده است و علاوه بر این که سازمان تعزیرات برای او پرونده تشکیل خواهد داد، کوره مربوطه نیز پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به واگذاری کوره های آجر به اتباع بیگانه نیز گفت: فروش کوره های آجر به اتباع بیگانه اعم از مجاز و یا غیرمجاز با توجه به این که کوره ملک غیرمنقول تلقی می شود، ممنوع است و هیچگونه اثر قانونی بر این معامله بار نمی شود.

این مقام قضایی در خصوص اجاره کوره به اتباع بیگانه بخصوص اگر تبعه بیگانه غیرمجاز هم باشد نیز گفت: با این مسئله نیز در صورت مشاهده برخورد جدی می شود، نکته حائز اهمیت این که دستگاه قضایی، مالک کوره را به رسمیت می شناسد و چنانچه تخلفی در کوره ای صورت بگیرد با مالک کوره برخورد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه آجر بیش از نرخ مصوب غیرقانونی است

عرضه آجر بیش از نرخ مصوب غیرقانونی است