مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-27بين الملل

6 کشته و 3 زخمی در تیراندازی در جنوب عربستان


پلیس منطقه «عسیر» در جنوب عربستان از تیراندازی در این منطقه و کشته و زخمی شدن 9 تن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پلیس منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان امروز (چهارشنبه) از یک حادثه تیراندازی در صبح روز گذشته در این منطقه خبر داد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سعودی (واس )، زید محمد الدباش سخنگوی پلیس این منطقه گفت که کشته شدگان بین 30 الی 40 سال سن داشتند و پس از این حادثه با ورود نیروهای امنیتی به منطقه، عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

وجود گسترده سلاح گرم در بین شهروندان سعودی در سال های گذشته موجب نگرانی مقامات این کشور شده؛ اما مانع از این نشده است که حمله سلاح به طور کامل در این کشور ممنوع شود.

در تیر ماه سال 1397 وزارت کشور سعودی در اعلامیه ای 9 شرط را برای صدور مجوز سلاح اعلام کرد تا دارندگان سلاح با تکمیل فرمی ملزم به رعایت این شروط شوند؛ با این وجود به گفته فعالان عربستانی، این اقدام نیز مانع از درگیری با سلاح گرم نشده است و هر از گاهی خبرهایی از این نوع منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع سعودی، شهروندان این کشور عمده سلاح های خود را از طریق یمن با قیمت ارزان به دست می آورند.

به نوشته روزنامه سبق، سلاح کلاشینکف 8000 ریال سعودی (2150 دلار) و دیگر سلاح های گرم تا 5000 ریال سعودی (1345 دلار) نیز خریداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کشته و 3 زخمی در تیراندازی در جنوب عربستان

6 کشته و 3 زخمی در تیراندازی در جنوب عربستان