مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-27بين الملل

عراق: قدرت گیری مجدد داعش ممکن نیست/به هر حمله ای با قدرت پاسخ می دهیم


سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تأکید کرد که داعش دیگر تهدید نیست و باندهای زیرزمینی این گروه تروریستی تقریبا از بین رفته اند.

- سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تأکید کرد که داعش دیگر تهدید نیست و باندهای زیرزمینی این گروه تروریستی تقریبا از بین رفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، عدم ابراز نگرانی نسبت به خطر بازگشت داعش به این معنا نیست که نیروهای عراقی این تهدید را جدی نمی گیرند.

این نیروها طی هفته های گذشته چندین عملیات را علیه مخفی گاه های داعش انجام داده اند.

یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به الشرق الاوسط گفت: این عملیات ها، عملیات هایی پیشدستانه و براساس داده های اطلاعاتی بود.

به گفته وی دستگاه های عراقی اطلاعات گسترده ای درباره باندهای زیرزمینی داعش دارند که در پی تحقیقات گسترده و بازجویی از صدها عضو داعش و فرماندهانشان که طی سال های اخیر در عراق و سوریه بازداشت شده اند، به دست آمده است.

یحیی رسول درباره عملیات نیروهای عراقی گفت: نیروهای ما بعد از نابودی گروهک های داعشی فعالیت اطلاعاتی خود را افزایش داده و عملیات پیشدستانه را آغاز کردند و تعدادی از تروریست های داعش و حامیان مالی شان را بازداشت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: قدرت گیری مجدد داعش ممکن نیست/به هر حمله ای با قدرت پاسخ می دهیم

عراق: قدرت گیری مجدد داعش ممکن نیست/به هر حمله ای با قدرت پاسخ می دهیم