مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-27سياسي

46 درصد کرمانشاهی ها تا پایان تابستان به کرونا مبتلا می شوند


کرمانشاه_ رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود با ادامه این روند تا پایان شهریور ماه 46 درصد از جمعیت استان به کرونا مبتلا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود رضا مرادی امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از ابتدای این بیماری تاکنون پرداخت و گفت: سیاست بیمارستان ار ابتدای شیوع بیماری بر چند اصل از جمله آموزش همگانی و حساس سازی مردم و مسئولین در خصوص خطرات و راههای پیشگیری استوار بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: دومین محور پس از بروز بیماری شعار در خانه بمانیم بود که در ابتدا بسیار خوب جا افتاد اما با گذشت زمان این شعار کمرنگ شده و الان شاهد حضور مردم در جامعه و شهر هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات اجتماعی، اقتصادی و … تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند شد که متأسفانه در این هنوز مشکل داریم و مردم خیلی خوب رعایت نمی کنند.

مرادی بیان داشت: در کشور اولین دانشگاهی بودیم که اقدام به بیماریابی کردیم و از هشتم فروردین ماه امسال تست pcr کرونا برای بیماران سرپایی کم علامت و افراد مشکوک در دو استان کرمانشاه و زنجان آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 درصد کرمانشاهی ها تا پایان تابستان به کرونا مبتلا می شوند

46 درصد کرمانشاهی ها تا پایان تابستان به کرونا مبتلا می شوند