مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:352020-05-27اجتماعي

کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری فارس تفاهم نامه همکاری امضا


تفاهم نامه همکاری های مشترک فرهنگی، آموزشی، علمی و خدماتی در حوزه کودکان میان ادارات کل کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به منظور همکاری های بیشتر و تخصصی در حوزه ترویج کتابخوانی کودک و نوجوان ظهر چهارشنبه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه کودک و نوجوان عنوان کرد: توجه به حوزه کودک و نوجوان از اولویت نهاد کتابخانه های عمومی کشور است و در چند سال اخیر بخشی از فعالیت های این نهاد فرهنگی به صورت تخصصی به حوزه کودک و نوجوان اختصاص یافته است.

روح الله منوچهری عنوان کرد: ایجاد کتابخانه های تخصصی کودک و نوجوان، ایجاد بخش کودک در کتابخانه های عمومی و ارتقای مهارت کتابداران بخش کودک کتابخانه های عمومی از طریق برگزاری دوره های مختلف آموزشی از جمله برنامه هایی است که در چند سال گذشته انجام شده است.

وی با تصریح اینکه فعالیت در حوزه کودک باید هدفمند و منجسم باشد، گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس در حوزه کودکان و نوجوانان با آموزش و پرورش، مهدکودک ها، اداره کل فرهنگ و ارشاد و دیگر مراکز فرهنگی همچون سازمان فرهنگی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری فارس تفاهم نامه همکاری امضا

کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری فارس تفاهم نامه همکاری امضا