مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:302020-05-27اقتصادي

بازگشایی 100 رستوران کرمانشاه پس از 3 ماه تعطیلی


نایب رییس اتحادیه رستوران داران کرمانشاه با اشاره به آغاز فعالیت 100 رستوران در کرمانشاه پس از حدود سه ماه تعطیلی، گفت: تعدادی از رستوران ها برای همیشه تعطیل شدند و مغازه های خود را برای فروش گذاشتند.

- ایسنا/کرمانشاه نایب رییس اتحادیه رستوران داران کرمانشاه با اشاره به آغاز فعالیت 100 رستوران در کرمانشاه پس از حدود سه ماه تعطیلی، گفت: تعدادی از رستوران ها برای همیشه تعطیل شدند و مغازه های خود را برای فروش گذاشتند.

سیروس گل عنبر در گفت و گو با ایسنا، از تعطیلی حدود سه ماهه رستوران های کرمانشاه به دلیل شیوع بیماری کرونا یاد کرد و افزود: از اسفندماه فعالیت رستوران ها محدود شد و برخی از آنها تنها به صورت بیرون بر عرضه غذا داشتند که با این وجود هم فروش رستوران ها حدود 30 تا 40 درصد شرایط عادی بود و با کاهش درآمد چشمگیری مواجه شدند.

نایب رییس اتحادیه رستوران داران کرمانشاه با بیان اینکه در هریک از رستوران های کرمانشاه بین چهار تا 12 نفر کار می کردند که در این ایام حقوق و بیمه آنها پرداخت شد، یادآور شد: این هزینه ها برای رستوران داران بسیار سنگین بود.

گل عنبر خاطرنشان کرد: پنج رستوران کرمانشاه به دلیل زیان زیادی که در این چند ماه متحمل شدند برای همیشه تعطیل شدند و محل این رستورانها برای فروش گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 100 رستوران کرمانشاه پس از 3 ماه تعطیلی

بازگشایی 100 رستوران کرمانشاه پس از 3 ماه تعطیلی