مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:262020-05-27سياسي

حوزه وارد فاز جدید مناسبات دیپلماتیک با دنیا شده است


در ایام شیوع کرونا حوزه وارد مجموعه ای از مکاتبات و مناسبات دیپلماتیک حوزوی با جهان شده تا به یک الگوی مناسبت تر برای رفع مسائل بشر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در آیین تجلیل از بانوان جهادگر میدان دفاع از سلامت قم که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، عنوان کرد: یک جامعه اگر بخواهد در برابر بحران ها تاب آوری بالایی داشته باشد، نیازمند ورود به چالش ها است.

وی افزود: اینکه یک جامعه تا چه اندازه بتواند بحران ها را مدیریت کند، امری متغیر بوده و درجات گوناگون دارد؛ میزان تاب آوری تابعی از مجموعه ای از علل است.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه حضرت زینب(س) الگوی همه انسان های آزاده است، مطرح کرد: ایشان در سخت ترین حوادث تاریخ دارای تاب و تحمل بالا بودند.

  ارسال 500 نامه از سوی حوزه به مراکز بین المللی آیت الله اعرافی با تاکید بر اینکه تاب آوری به قدرت مدیریت بیشتر منتهی می شود، گفت: در دوران کرونا بنده به عنوان مسئول در حوزه، قریب به 500 نامه بین المللی نوشتم که یک محور این نامه منطق اسلام در برابر بلاها بود، چرا که فقر منطق در این حوادث بحران را شدیدتر می کند.

وی با تاکید بر لزوم وجود تفکر منطقی و عقلی برای پاسخگویی به این حوادث اظهار کرد: دارو و درمان، امدادهای غیبی و قوانین علمی و این دوگانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه وارد فاز جدید مناسبات دیپلماتیک با دنیا شده است

حوزه وارد فاز جدید مناسبات دیپلماتیک با دنیا شده است