مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:202020-05-27اجتماعي

بازگشایی 230 بقعه متبرکه در همدان


مدیر روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از بازگشایی صحن های بقاع متبرکه استان به روی زائران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- رامین غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازگشایی بقاع متبرکه اظهار کرد: چند ماهی برای جلوگیری از گسترش کروناویروس درب بقاع به روی مردم بسته شده بود و در حال حاضر فعالیت مجدد این گونه اماکن با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 230 بقعه متبرکه همدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از 6 خردادماه بازگشایی شدند، افزود: بقاع متبرکه و امامزادگان استان یک ساعت بعد از طلوع تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب پذیرای زائران هستند.

غلامی با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی در این اماکن نمازجماعت اقامه نشده و از هر گونه تجمع جلوگیری می شود، خاطرنشان کرد: ورود سالمندان، کودکان و بیماران به بقاع متبرکه ممنوع بوده و خادمان مانع ورود آنها به این مکان ها می شوند.

وی با بیان اینکه زائران باید چادر نماز، سجاده و کتاب دعا همراه خود داشته باشند چراکه امکان استفاده از وسایل موجود در بقاع وجود ندارد، اضافه کرد: ضدعفونی بقاع متبرکه و امامزاده های استان به صورت روزانه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 230 بقعه متبرکه در همدان

بازگشایی 230 بقعه متبرکه در همدان