مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:152020-05-27دانش

موافقت ایجاد 10 رشته جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان اخذ شد


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از موافقت وزارت علوم با راه اندازی 10 رشته جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: با افزوده شدن این تعداد، - رشته های دانشگاه به 58 رسید.

رضا نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه موافقت 10 رشته در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از سوی وزارت علوم اخذ شد، ابراز داشت: با افزوده شدن این تعداد، رشته های این دانشگاه به 58 رسید که از مهر سال جاری این رشته های جدید دانشجو جذب می کند.

وی بابیان اینکه تلاش شد تا رشته های این دانشگاه منطبق بر بازار کار باشند، افزود: رسالت این دانشگاه آموزش مهارتی است که نقش مهمی در حوزه اشتغال و کارآفرینی دارد لذا رشته های جدید با توجه به سند آمایش استان، چشم انداز پنج ساله و صنایع موجود ایجادشده است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان بابیان اینکه در مقطع کارشناسی پیوسته، رشته طراحی لباس برای اولین بار در دانشگاه اخذ شد، ابراز داشت: رشته های جدید این دانشگاه انرژی تجدیدپذیر خورشیدی، تبرید، گرافیک، تربیت بدنی، معماری، هنرهای تجسمی-نقاشی، تولید و بهره برداری گیاهان دارویی و معطر در مقطع کاردانی است.

نقدی بابیان اینکه خود اشتغالی، کارآفرینی و کمک به بهره وری نیروی کار، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای است، تصریح کرد: کارشناسی مهندسی مکانیک خودرو و حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت ایجاد 10 رشته جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان اخذ شد

موافقت ایجاد 10 رشته جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان اخذ شد