مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:152020-05-27سياسي

طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی با قوت بیشتر استمرار می یابد


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به حمایت دفتر مقام معظم رهبری از طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی، بر استمرار این طرح با قوت بیشتر و ساختار مناسب تر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشست شورای راهبری این دفتر در رابطه با طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی میز اسلامی سازی علوم انسانی، اظهارکرد: برای حمایت از این طرح، حجت الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا از دفتر مقام معظم رهبری پیگیری کردند و خوشبختانه دفتر آقا موافقت کردند که بودجه ای به این طرح تخصیص یابد تا این طرح در دفتر ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت تدوین اساسنامه ای در راستای برگزاری طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی گفت: با توجه به حمایتی که قرار است از این طرح شود، جلساتی باید شکل بگیرد تا یک اساسنامه ای آماده شود که در آن ساماندهی جدیدی داشته باشیم و این طرح را چه از لحاظ حضوری و چه از لحاظ فضای مجازی با قوت بیشتر و با ساختار متناسب تری پیش ببریم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به کاهش بودجه قطب های فکری و فرهنگی این دفتر، تصریح کرد: مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی اواخر شهریورماه گزارشی از عملکرد وضعیت بودجه قطب ها و میزها ارائه دهد و اگر در آن شرایط گش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی با قوت بیشتر استمرار می یابد

طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی با قوت بیشتر استمرار می یابد