مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:102020-05-27حوادث

رسیدگی به پرونده مرگ زن کرمانشاهی توسط بازپرس ویژه قتل


دادستان مرکز استان کرمانشاه با بیان اینکه پرونده مرگ زن کرمانشاهی توسط بازپرس ویژه قتل رسیدگی می شود، گفت: برخلاف ادعای رسانه های معاند، هیچ گونه آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی وجود نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی فارس، کرمی دادستان مرکز استان کرمانشاه در گفت وگویی تلویزیونی در خصوص حادثه مرگ یک زن میانسال در جریان تخریب یک سازه ساختمانی، گفت: در خصوص حادثه مورد نظر طبق گزارش مرجع انتظامی، خانم 61 ساله ای به نام آسیه پناهی در درمانگاه چشمه سفید در شهر کرمانشاه فوت کرده است.

  وی افزود: بلافاصله جسد این فرد به پزشکی قانونی منتقل شد، اما مشخص شد این فرد هیچ گونه آثار ضرب و جرح  بر روی بدنش وجود ندارد، که همین امر باعث شد تا دستور کالبدشکافی داده شود.

  کرمی گفت: در اینگونه پرونده ها برای آنکه قاضی بتواند در خصوص حادثه اظهارنظر کند، باید منتظر ماند و دید علت تامّه فوت چه بوده است.

  دادستان مرکز استان کرمانشاه گفت: واحد تخریب شده توسط شهرداری در حاشیه شهر قرار داشته و شهرداری به وظایف قانونی خود ذیل ماده 55 قانون نسبت به تخریب این بنا که با بلوک سیمانی و بدون استحکام ساخته شده اقدام کرده است.

  دادستان مرکز استان کرمانشاه ادامه داد: البته ما معتقدیم شهرداری می توانسته است با مدیریت بهتر و با استفاده از ظرفیت های نهادهای حمایتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده مرگ زن کرمانشاهی توسط بازپرس ویژه قتل

رسیدگی به پرونده مرگ زن کرمانشاهی توسط بازپرس ویژه قتل