مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 07:102020-05-27سياسي

راه اندازی سامانه جامع کمک به نیازمندان در قم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: به دنبال راه اندازی یک سامانه جامع اطلاعاتی در استان قم برای کمک به نیازمندان هستیم که البته این سامانه نه تنها در ایام کرونا بلکه در ایام دیگر سال نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به هماهنگی برای کمک به نیازمندان در استان قم اظهار کرد: تا حدی زیادی موازی کاری بین موسسات خیریه و نهادهای حمایتی در استان از بین رفته و جلساتی در این خصوص در قم برگزار شده است.

وی ادامه داد: به دنبال راه اندازی یک سامانه جامع اطلاعاتی در استان قم برای کمک به نیازمندان هستیم که البته این سامانه نه تنها در ایام کرونا بلکه در ایام دیگر سال نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم افزود: با تدبیرات مدیریت استان، کوچک ترین مشکلی را در زندان ها در استان نداشتیم، تمدید مرخصی زندانی ها در استان قم تا پایان خرداد تصویب شد، امکان تمدید دوباره این مرخصی ها در صورت نیاز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: عمده تصمیماتی که در ستاد بحران استان قم گرفته می شد، در ستاد ملی کرونا هم به تصویب می رسید، نقطه قوت مدیریت استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه جامع کمک به نیازمندان در قم

راه اندازی سامانه جامع کمک به نیازمندان در قم