مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:462020-05-27اقتصادي

پس از یک ماه وقفه «صبح به خیر ایران» برمی گردد


برنامه صبح بخیر ایران با بخشهای متنوع بار دیگر مهمان خانه های ایرانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داریوش دلیری تهیه کننده برنامه صبح بخیر ایران گفت : از روز شنبه 10 خرداد و بعد از یکماه وقفه، بار دیگر برنامه صبح بخیر ایران بصورت زنده و در قالب مجله صبحگاهی تقدیم بینندگان می شود .

دلیری با بیان اینکه در این برنامه به موضوعات متنوع و متعددی توجه شده است گفت: بررسی مسائل روز مانند بازار بورس وسرمایه،راهکارهای مبارزه با بیکاری و مهمترین اخبار ایران و جهان با حضور کارشناسان از جمله بخش های صبح بخیر ایران این روزهاست.

وی افزود : بخش اخلاق اسلامی، ایرانی در خانواده با کارشناسی حجت الاسلام سرلک، گفت و گو با اهالی ورزش با اجرای مهدی توتونچی، خبرسازان هفته با اجرای حمید خواجه نژاد ، بخش های کوتاه تولیدی از فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و ارائه مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و داوطلبان کنکور توسط محمدرضا پور دستمالچی نیز هر هفته پخش می شود.

تهیه کننده برنامه صبح بخیر ایران همچنین از پخش بخشهای متنوع ورزش صبحگاهی ، ایرانگردی، صبحانه در فضای باز، گزارش های مناسبتی همچون گلابگیری و .

خبر داد که در قالب برنامه صبح بخیر ایران و از ساعت 6 و 15 دقیقه تا 8 و 15 دقیقه با اجرای پدرام کریمی و رضا امیر احمدی تقدیم بینندگان شبکه یک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از یک ماه وقفه «صبح به خیر ایران» برمی گردد

پس از یک ماه وقفه «صبح به خیر ایران» برمی گردد