مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 06:302020-05-27فرهنگي

کارگاه های مهرواره «جوان سوره» به صورت مجازی برگزار می شود


به دنبال ادامه یافتن مخاطرات کرونا و برای حفظ سلامت مخاطبان، بنا به تصمیم دبیرخانه هفدهمین مهرواره شعر و داستان «جوان سوره»، کارگاه های آموزشی این رویداد ادبی به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دبیرخانه هفدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره اعلام کرد کارگاه های آموزشی این رویداد حوزه ادبیات به صورت مجازی برگزار می شود.

در این تصمیم که به دنبال ادامه یافتن مخاطرات کرونا و برای حفظ سلامت مخاطبان اجرایی می شود، علاقه مندان سراسر کشور می توانند از نظرات و دیدگاه های اساتید شعر و داستان استفاده کنند.

کارگاه های آموزشی هفدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره که مراحل انتخاب و داوری آن در حال حاضر به پایان رسیده و آیین معرفی برگزیدگان آن به دلیل شیوع ویروس کرونا چند ماه به تعویق افتاده است، از طریق آپارات موسسه سپهر سوره هنر، اینستاگرام این مجموعه به شناسه @sepehrsoorehonar و سایر فضاها در اختیار مخاطبان جشنواره قرار می گیرد.

این کارگاه های آموزشی با موضوع نقد و بررسی آثار راه یافته به مهرواره در بخش شعر نو توسط افسانه غیاثوند، علی داوودی در بخش شعر کلاسیک، منیژه آرمین و عذرا موسوی در بخش داستان و رمان تدریس می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های مهرواره «جوان سوره» به صورت مجازی برگزار می شود

کارگاه های مهرواره «جوان سوره» به صورت مجازی برگزار می شود