مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:552020-05-27سياسي

همدلی شرط اول در رأس بودن مجلس است/ کشور؛ نیازمند تحول جدی


نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و سربیشه در مجلس با بیان اینکه همدلی شرط اول در رأس بودن مجلس است، گفت: جهادی بودن، خوش فکر بودن و اهل تحول بودن از ویژگی هایی است که باید در ریاست این مجلس باشد.

- حجت الاسلام مجید نصیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: برای اینکه مجلسی قوی و در رأس امور داشته باشیم و یک مجلس مقتدر شکل بگیرد باید اتحاد و همدلی در آن مجلس موج بزند.

وی بیان داشت: نیاز است که یک ریاست در مجلس با حمایت حداکثری و قاطع داشته باشیم و جایگاه وی در بین قوای سه گانه و فضاهایی که در سطح کشور می خواهد ورود داشته باشد به پشتوانه این حمایت و همراهی قاطعیت و اکثریت مجلس شکل بگیرد تا مجلس جایگاه اصلی خود را داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز کشور نیاز به یک تحول جدی دارد، افزود: شروع این مسئله در حوزه قانون گذاری و نظارت است.

نصیرایی با اشاره به اینکه علی رغم پیشرفت در کلیت نظام در این سال ها مشکلات و ضعف های جدی را در کشور داشته ایم، بیان داشت: برای اینکه فاصله وضع موجود تا وضع مطلوب را به حداقل برسانیم نیاز به یک حرکت جهادی، پرکار، دقیق و عالمانه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی شرط اول در رأس بودن مجلس است/ کشور؛ نیازمند تحول جدی

همدلی شرط اول در رأس بودن مجلس است/ کشور؛ نیازمند تحول جدی