مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:502020-05-27پزشكي

ابلاغ دستورالعمل رعایت پروتکل های مقابله با شیوع کرونا به مجموعه های ورزشی


مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران توجه جدی به حفظ سلامت شهروندان و مربیان ورزشی را اولویت اصلی در بازگشایی مجموعه های ورزشی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر محسنی در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به بازگشایی 58 مجموعه ورزشی شهرداری تهران از 17 خرداد ماه جاری افزود: دستورالعمل رعایت پروتکل های وزارت بهداشت در مقابله با شیوع ویروس کرونا به مجموعه های ورزشی ابلاغ شده و هم اکنون آماده سازی مجموعه ها در حال اجراست.

وی اظهارداشت: از 17 خرداد ماه در 30 رشته ورزشی که از سوی وزارت بهداشت مجوز فعالیت آنها داده شده است، فعالیت مجموعه های ورزشی آغاز و پیش از آن نیز آموزش های لازم به مدیران مجموعه های ورزشی شهرداری در خصوص رعایت پروتکل های وزارت بهداشت در هفته آتی ارائه می شود.

مجموعه های آبی شهرداری نیز همچنان تعطیل است.

محسنی به انجام غربالگری کرونا در میان مربیان ورزشی مجموعه ها پیش از بازگشایی مجموعه ها اشاره کرد و گفت: برای حضور شهروندان در مجموعه های ورزشی نیز الزاماتی همچون همراه داشتن ماسک، دستکش، لوازم بهداشتی شخصی و نیز تب سنجی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در بدو ورود به مجموعه ها الزامی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل رعایت پروتکل های مقابله با شیوع کرونا به مجموعه های ورزشی

ابلاغ دستورالعمل رعایت پروتکل های مقابله با شیوع کرونا به مجموعه های ورزشی