مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:502020-05-27بين الملل

نیروهای دولت وفاق ملی لیبی خودروی زرهی امارات را منهدم کردند


نیروهای دولت وفاق ملی (غرب لیبی) موفق شدند یک خودروی زرهی اماراتی را منهدم کرده و خودروهای نظامی نیروهای شرق لیبی را در جنوب پایتخت این کشور به تصرف خود درآورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز اطلاع رسانی عملیات برکان الغضب وابسته به دولت وفاق ملی از انهدام یک خودروی زرهی اماراتی در محور الخلاطات در جنوب طرابلس پایتخت لیبی خبر داد.

این مرکز ویدیویی از آتش سوزی یک خودروی زرهی اماراتی که توسط گردان 301 پیاده نظام وابسته به نیروهای دولت وفاق ملی هدف قرار گرفته بود، منتشر کردند.

  از سوی دیگر کانال لیبیا الأحرار فیلمی از بازدید نیروهای دولت وفاق ملی از دو تانک متعلق به شبه نظامیان حفتر را منتشر کرد که نشان می داد این دو تانک و دیگر تجهیزات نظامی شبه نظامیان حفتر را در محور عین زاره در جنوب طرابلس به تصرف خود درآورده اند.

طی چند روز گذشته نیروهای دولت وفاق ملی با پیشروی در محورهای درگیری، چندین اردوگاه استراتژیک در جنوب طرابلس از جمله اردوگاه حمزه، الیرموک و الصواریخ را به کنترل خود درآوردند.

نیروهای دولت وفاق ملی پیشتر نیز پایگاه هوایی الوطیه در غرب لیبی و دو شهرک بدر و تیجی و شهر الأصابعه در جنوب غربی طرابلس را به کنترل خود درآورده و شبه نظامیان حفتر را از آن بیرون کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای دولت وفاق ملی لیبی خودروی زرهی امارات را منهدم کردند

نیروهای دولت وفاق ملی لیبی خودروی زرهی امارات را منهدم کردند