مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:452020-05-27سياسي

بیمارستان های خصوص شیراز درخواست های بیمه سلامت را قبول نمی کنند


به دلیل محدود بودن بودجه از بیمارستان های خصوصی خواستیم خدمات غیر ضروری را در لیست انتظار و موارد ضروری را اولویت دهند اما برخی مراکز درمانی قبول نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان فارس، فرهاد لطفی گفت: داشتن بیش از یک دفترچه بیمه علاوه بر هدر رفت بودجه ها و تضییع حق دیگران، آمار و ارقام ها برای برنامه ریزی در حوزه درمانی و بیمه ای را نیز دچار مشکلاتی کرده است.

وی ادامه داد: به دلیل محدود بودن بودجه های بیمه سلامت استان از بیمارستان های خصوصی می خواهیم که عمل ها و خدمات غیر ضروری را در لیست انتظار قرار داده و موارد ضروری تر را سریع تر انجام دهند تا بودجه ماهانه ای که بیمه سلامت به هر بیمارستان اختصاص می دهد، جوابگو باشد اما متأسفانه برخی مراکز درمانی زیر بار این مسئله نمی روند.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس یادآور شد: بسیاری از خدمات درخواستی غیر ضروری است و در این باره می توان به استفاده بی رویه از سیتی اسکن و ام آر آی که کاملاً ملموس است، اشاره کرد.

لطفی افزود: بیش از 80 درصد نتایج ام آر آی ها در فارس نرمال است و مهمترین دلیل انجام این تصویربرداری های غیر ضروری اصرار مردم است و همین فشار بسیار بیمار باعث می شود پزشک کلافه و تجویز غیر ضروری بنویسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های خصوص شیراز درخواست های بیمه سلامت را قبول نمی کنند

بیمارستان های خصوص شیراز درخواست های بیمه سلامت را قبول نمی کنند