مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:352020-05-27دانش

اختتامیه جشنواره ترم کرونایی 10 خرداد در دانشگاه تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران ، جلسه کمیته داوری بخش روان شناختی آثار ارسال شده به دبیرخانه ادبی، هنری و بهداشت روانی مسابقه ترم کرونایی با حضور سعید حبیبا، - اختتامیه جشنواره ترم کرونایی 10 خرداد به صورت آنلاین در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران ، جلسه کمیته داوری بخش روان شناختی آثار ارسال شده به دبیرخانه ادبی، هنری و بهداشت روانی مسابقه ترم کرونایی با حضور سعید حبیبا، معاون دانشگاه و رییس سازمان خدمات دانشجویی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از استادان و کارگزاران فرهیخته در حوزه سلامت و بهداشت روان در سطح آموزش، سیاست گذاری و اجرا برگزار شد.

در ابتدای جلسه حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران، انجام چنین فعالیت های اجتماع محوری که سبب مشارکت جمعی دانشجویی می شود را امید بخش ارزیابی کرد.

حمید پیروی، رییس مرکز مشاوره دانشگاه تهران، نیز هدف از برگزاری این رویداد را تقویت همبستگی اجتماعی و اصول مهم گذر از بحران کرونا، چون امید، خود مراقبتی و دگر مراقبتی و مسئولیت فردی و اجتماعی در جمعیت دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ترم کرونایی 10 خرداد در دانشگاه تهران برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ترم کرونایی 10 خرداد در دانشگاه تهران برگزار می شود