مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-27اقتصادي

کشور، سیاست های مالی متناسب با وضعیت امروز داشته باشد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به مشکلات و شرایط واحدهای اقتصادی و بخش خصوصی کشور پس از شیوع کرونا گفت: کشور باید دارای سیاست های مالی و پولی متناسب با وضعیت امروز باشد تا بتواند به رشد و توسعه اقتصادی در زمینه های مختلف دست پیدا کند.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به مشکلات و شرایط واحدهای اقتصادی و بخش خصوصی کشور پس از شیوع کرونا گفت: کشور باید دارای سیاست های مالی و پولی متناسب با وضعیت امروز باشد تا بتواند به رشد و توسعه اقتصادی در زمینه های مختلف دست پیدا کند.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مشکلات بخش خصوصی در زمینه سیاست های پولی و مالی اظهار کرد: کشورهای پیشرفته ای مانند ژاپن و آلمان، سیاست های مختلفی را با شیوع ویروس کرونا برای اقتصاد خود و مسایل پولی و مالی تدوین کرده اند تا بتوانند در این شرایط با همزیستی با کرونا به شرایط توسعه ای خود ادامه دهند.

وی افزود: در ایران اما شیوع کرونا مشکلات متعددی را برای بخش های مختلف به وجود آورده است و باید با پیش بینی های صحیح و اقدامات عملی، بتوانیم از مشکلاتی که در بخش های اقتصادی و اجتماعی رخ داده و رخ خواهد داد، جلوگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور، سیاست های مالی متناسب با وضعیت امروز داشته باشد

کشور، سیاست های مالی متناسب با وضعیت امروز داشته باشد