مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:302020-05-27سياسي

تحلیل گر ونزوئلایی از «اراده و شجاعت سیاسی ایران» قدردانی کرد


یک تحلیل گر ونزوئلایی در پی انتقال سوخت ایرانی به ونزوئلا در گفت وگویی به اهمیت همکاری تجاری تهران-کاراکاس اشاره و جوانب آن را بررسی کرد.

- تحلیل گر ونزوئلایی از اراده و شجاعت سیاسی ایران قدردانی کرد یک تحلیل گر ونزوئلایی در پی انتقال سوخت ایرانی به ونزوئلا در گفت وگویی به اهمیت همکاری تجاری تهران-کاراکاس اشاره و جوانب آن را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرجیو رودریگز جلفنشتاین تحلیلگر ونزوئلایی در گفت وگویی درباره همکاری تجاری تهران-کاراکاس در زمینه انتقال سوخت گفت که رسیدن پنج نفت کش حامل سوخت ایران به ونزوئلا مرحله ای مهم برای ونزوئلا و ایران و جهان می باشد .

جلفنشتاین به اسپوتینک گفت: در کشورهایی که خواهان مبارزه با هژمونی امپریالیستی هستند سازوکارهایی برای هم بستگی وجود دارد.

گزینه دیگر مقابل این الگو این است که پذیرفته شود ما به خاطر تصمیم های یک قدرت جهانی در جهان دستورات بی چون و چرا، تحریم ها و موانع زندگی می کنیم.

این تحلیل گر در ادامه تاکید کرد: اگرچه [انتقال سوخت] یک تبادل تجاری میان دو کشور بود، رسیدن این کشتی ها [به ونزوئلا] تاثیر سیاسی دارد.

او با توجه به این که کشتی های ایرانی به گونه موثری با ورود به دریای کاراییب در بحبوحه تهدیدهای آمریکا خطر کرده اند ، از اراده و شجاعت سیاسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل گر ونزوئلایی از «اراده و شجاعت سیاسی ایران» قدردانی کرد

تحلیل گر ونزوئلایی از «اراده و شجاعت سیاسی ایران» قدردانی کرد