مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-27سياسي

شکایت جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا از طرح پلوسی برای رای گیری نیابتی


گروهی از نمایندگان جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از طرح اخیر رای دادن نیابتی از راه دور که با ابتکار نانسی پلوسی در این مجلس قرار است به اجرا در آید شکایت کرده و آن را ناقض الزام قانون اساسی به ایجاد یک حد نصاب برای رای گیری دانستند.

- گروهی از نمایندگان جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از طرح اخیر رای دادن نیابتی از راه دور که با ابتکار نانسی پلوسی در این مجلس قرار است به اجرا در آید شکایت کرده و آن را ناقض الزام قانون اساسی به ایجاد یک حد نصاب برای رای گیری دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه آکسیوس، به نقل از سه منبع در کنگره گزارش کرد، کوین مک کارتی، رهبر اقلیت جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا به همراه 19 نماینده جمهوریخواه دیگر این مجلس شکایتی را با هدف جلوگیری از اجرای سیستم رای دادن نیابتی موقتی که قرار است در مجلس نمایندگان به اجرا در آید، مطرح کرده اند.

مجوز اجرای این طرح که هدف از آن قادر ساختن نمایندگان برای رای دادن از راه دور است بعد از یک رای گیری در تاریخ 15 مه در مجلس نمایندگان صادر شد و در این رای گیری 217 تن به این سیستم رای مثبت و 189 تن به آن رای منفی دادند.

یک دستیار جمهوریخواه کنگره به خبرنگاران اظهار کرد: ما معتقدیم حکم اکثریت مغایر با قانون اساسی است و در اینجا چاره کار برای ما رفتن به دادگاه و درخواست بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا از طرح پلوسی برای رای گیری نیابتی

شکایت جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا از طرح پلوسی برای رای گیری نیابتی