مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-27سياسي

نگاه اجتماعی به امور به توسعه و پیشرفت جامعه کمک می کند


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان قزوین گفت: با رویکرد اجتماعی به امور می توانیم توسعه و پیشرفت کشور را تسریع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم معارفه معاون اجتماعی ستاد اجرایی حضرت امام روز چهارشنبه با حضور مجتبی ابراهیمی مدیرکل امور اجتماعی ستاد اجرایی حضرت امام، فرخی مسئول ستاد اجرایی حضرت امام، در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

مرتضی فرخی در این مراسم گفت: ستاد اجرایی حضرت امام تنها نهاد متولی اصل 49 قانون اساسی است که در رویکرد جدید به مسائل اجتماعی تلاش می کنیم با درک درست از مسائل اجتماعی برای حل آنها راهکارهای عملی ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: معیار اصلی در توسعه و پیشرفت نگاه اجتماعی به امور و توجه به انگاره های اجتماعی است که در این راستا باید ریل گذاری مناسبی برای توسعه متوازن صورت گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان قزوین یادآور شد: ستاد محرومیت زدایی و پیشرفت با فهم دقیقی از وضعیت اجتماعی به دنبال رفع موانع توسعه و پیشرفت جامعه است و امیدواریم با بهره گیری از خرد جمعی و صاحبان فکر و اندیشه بتوانیم در مسیر کاهش مشکلات گام برداریم.

فرخی گفت: ستاد اجرایی حضرت امام به عنوان یک نهاد حمایتگر در کنار دولت ها اقدامات مؤثری را برای محرومیت زدایی و تحقق عدالت اجتماعی انجام داده و این رویکرد امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه اجتماعی به امور به توسعه و پیشرفت جامعه کمک می کند

نگاه اجتماعی به امور به توسعه و پیشرفت جامعه کمک می کند