مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-27سياسي

رییس مجلس باید انقلابی باشد و جهادی کار کند


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رییسه و به ویژه رییس مجلس باید فردی انقلابی با عملکرد جهادی باشد تا بتواند به نفع مردم قانونگذاری کند.

- کیومرث سرمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و وضعیت مردم در معیشت و مسائل اقتصادی که با امید و دیدگاه خاصی به این مجلس رای دادند باید این مجلس در راستای ارزش های انقلاب و حل معضلات مردم به ویژه در معیشت تلاش کند.

وی ادامه داد: در راستای حفظ اقتدار نظام و ایجاد آرامش مردم می طلبد هیات رییسه و شخص رییس مجلس فردی انقلابی، باسواد و مسلط به امور، دارای تجارب متعدد و معتقد به حل معضلات و مشکلات و متخصص در مسائل اجتماعی و اقتصادی باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ملاک های مهم انتخاب رییس مجلس را انقلابی بودن و جهادی بودن دانست و گفت: باید توانمندی های کاندیدای ریاست مجلس را در مناصب قبلی آنها نیز در نظر گرفت.

وی با تاکید بر اینکه انقلابی بودن و جهادی بودن به این معناست که امروز خدمت در مجلس به مثابه خدمت در سنگر مبارزه با دشمن مانند دوران دفاع مقدس است افزود: رییس مجلس باید در تضاد منافع شخصی با منافع ملی، به منافع ملی توجه کند و در برخورد با مفاسد، جهادی و انقلابی بودن فرد در بستن منافذ استفاده از بیت المال موثر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس باید انقلابی باشد و جهادی کار کند

رییس مجلس باید انقلابی باشد و جهادی کار کند