مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-27فرهنگي

رقابت آنلاین «گرگم و گله می برم» در جشنواره انیمیشن پرتغال


«گرگم و گله می برم» اثر امیرهوشنگ معین در بیستمین جشنواره بین المللی انیمیشن مونسترا پرتغال به صورت آنلاین با فیلم های کوتاه انیمیشن دیگر کشورها به رقابت می پردازد.

- گرگم و گله می برم اثر امیرهوشنگ معین در بیستمین جشنواره بین المللی انیمیشن مونسترا پرتغال به صورت آنلاین با فیلم های کوتاه انیمیشن دیگر کشورها به رقابت می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیستمین دوره جشنواره بین المللی انیمیشن مونسترا به سبب شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین از 5 تا 11 خرداد 1399 (25 تا 31 می 2020) در کشور پرتغال برگزار می شود.

بر همین اساس، فیلم های راه یافته به بخش رقابتی در پنج بخش فیلم بلند انیمیشن ، فیلم کوتاه انیمیشن ، فیلم های انیمیشن دانشجویی ، فیلم های کوتاه کوتاه انیمیشن و رقابت فیلم های تولید شده در پرتغال با یکدیگر به رقابت می پردازند.

همچنین فیلم های راه یافته به بخش رقابتی فیلم های کوتاه انیمیشن خود در پنج گروه مجزا قرار دارند.

گرگم و گله می برم آخرین ساخته امیرهوشنگ معین از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بعد از ده ها حضور بین المللی در جشنواره های مختلف این بار در جشنواره بین المللی انیمیشن مونسترا در بخش رقابتی فیلم های انی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت آنلاین «گرگم و گله می برم» در جشنواره انیمیشن پرتغال

رقابت آنلاین «گرگم و گله می برم» در جشنواره انیمیشن پرتغال