مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 05:102020-05-27پزشكي

جراحی های غیراورژانسی علت کاهش فرآورده های خونی در همدان


مدیرکل انتقال خون استان همدان گفت: با توجه به آغاز جراحی های غیراورژانسی در بیمارستان ها، نیاز به فرآورده های خونی در استان افزایش یافته است.

- ایسنا/همدان مدیرکل انتقال خون استان همدان گفت: با توجه به آغاز جراحی های غیراورژانسی در بیمارستان ها، نیاز به فرآورده های خونی در استان افزایش یافته است.

دکتر افشین محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه به آغاز جراحی ها و عمل های غیراورژانسی در بیمارستان ها طبیعی است که نیاز به فرآورده های خونی در استان افزایش یابد، از این رو در چند روز اخیر فرآورده های خونی در برخی از گروه ها کاهش داشته است.

وی افزود: تا چند روز گذشته و قبل از آغاز فعالیت گسترده بیمارستان ها، منابع خونی کفاف بیماران سرطانی و تالاسمی را می داد اما با آغاز جراحی های غیراورژانسی این نیاز چند برابر شده است.

مدیرکل انتقال خون استان همدان ادامه داد: نیاز این مجموعه به همه گروه های خونی همیشگی است اما گروه های خونی منفی پرکاربردتر هستند.

وی تأکید کرد: مردم استان باید بدانند که اهدای خون باید همیشگی باشد و به روزهای خاص این عمل خداپسندانه ختم نشود.

محمدی تصریح کرد: کلیه شرایط و مقررات بهداشتی در زمینه پیشگیری از کرونا ویروس در این مرکز رعایت می شود و اهداکنندگان بدون هیچ گونه نگرانی می توانند به اهدای خون بپرداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی های غیراورژانسی علت کاهش فرآورده های خونی در همدان

جراحی های غیراورژانسی علت کاهش فرآورده های خونی در همدان