مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:502020-05-27سياسي

مطالبه گری از نوعی خاص قابل قبول و پذیرش نیست


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مطالبه گری از نوعی خاص قابل قبول و پذیرش نیست و قلب واقعیت ها باید براساس مطالبه گری عامه و روشن باشد.

- ایسنا/هرمزگان عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مطالبه گری از نوعی خاص قابل قبول و پذیرش نیست و قلب واقعیت ها باید براساس مطالبه گری عامه و روشن باشد.

مجید عسکری زاده روز گذشته(ششم خردادماه) در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به طرح سوال اعضای شورای شهر در جلسه قبل این شورا بیان کرد: حقیقت این است که قصد ورود به این بازی هایی که بارها گفته ام به نفع شهروندان، شورا و شهرداری نیست را ندارم، ولی اصرار جمع زیادی از شهروندان مرا بر آن داشت تا برای درک مسائل پیش آمده توضیحاتی را بدهم و در راستای دغدغه هایی که تعدادی از اعضای محترم شورای شهر درباره نحوه ی عملکرد شهردار و مجموعه شهرداری و پاسخگویی مناسب مجموعه شهرداری به تذکرات و سوالات اعضای شورای شهر در راستای ایفای نقش نظارتی و قانون گذاری که داشته اند تمام مسائل فوق، جای قدردانی و تشکر دارد.

وی ادامه داد: همان گونه که تمامی اعضای شورا مستحضرند در خصوص پاسخگویی شهردار به مجموعه شورا ضوابط و مقررات خاصی حکمفرما است اما بر اساس عرفی که در مجموعه ی مدیریت شهری وجود دارد و همچنین نگاهی به عملکرد رهبر فرزانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری از نوعی خاص قابل قبول و پذیرش نیست

مطالبه گری از نوعی خاص قابل قبول و پذیرش نیست