مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:402020-05-27ورزشي

لزوم ایجاد چند پارک بزرگ ویژه تفریح و ورزش بانوان در یزد


امام جمعه یزد با بیان این که زیرساخت های شهری باید برای استفاده تمام اقشار آماده و تقویت شوند گفت: یزد به چند پارک اختصاصی و بزرگ برای ورزش و تفریح بانوان نیاز دارد.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد با بیان این که زیرساخت های شهری باید برای استفاده تمام اقشار آماده و تقویت شوند گفت: یزد به چند پارک اختصاصی و بزرگ برای ورزش و تفریح بانوان نیاز دارد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در جریان دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با وی با اشاره به این که در ایام شیوع کرونا برخی از سودجویان سعی بر سوء استفاده از مشکلات پیش آمده برای مردم داشتند اظهار کرد: در استان یزد هم شاهد برخی احتکارها و گران فروشی ها بودیم که خوشبختانه نیروی انتظامی در این زمینه خوب عمل کرد.

وی بر ضرورت وجود برنامه های فرهنگی در حوزه مباحث امنیتی ویژه افراد مختلف جامعه از سوی نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی باید در حوزه فرهنگ سازی هم ورود کند و به ویژه با استفاده از ظرفیت مدارس و انجمن اولیا و مربیان، در این حوزه ورود پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به مشکلات و تصادفات موتورسیکلت ها در یزد اشاره کرد و افزود: متاسفانه در استان یزد تصادفات موتورسیکلت ها و کشته های آنها بسیار زیاد است و باید نسبت به آن برنامه ریزی لازمی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد چند پارک بزرگ ویژه تفریح و ورزش بانوان در یزد

لزوم ایجاد چند پارک بزرگ ویژه تفریح و ورزش بانوان در یزد