مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:302020-05-27سياسي

رییس مجلس باید با فساد، تبعیض و رانت خواری مبارزه کند


نماینده منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با بیان اینکه مطالبه مردمی، مجلس را وا داشته تا با مسائل حساس تر برخورد کند، گفت: رییس مجلس باید با فساد، - سید علی آقازاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با برشمردن  معیارها و شاخص های رییس در اجلاسیه نخست مجلس یازدهم، اظهار کرد: مردم انتظار به حقی از مجلس دارند و آن مدیریت و عملکرد صحیح آن در تراز انقلاب اسلامی و ظرفیت های ملی است.

وی با بیان اینکه مطالبه عمومی و مردمی در انتخابات، رییس مجلس را وا می دارد که با مسائل حساس تر برخورد، افزود: رییس مجلس شورای اسلامی باید روحیاتی و خلقیاتی را که جامعه ما را با مشکلات عدیده روبرو کرده، بر حذر بوده و با فساد، اشرافی گری، تبعیض، رانت خواری و باندبازی به شدت مبارزه کند.

نماینده منتخب مردم رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه مجلس گذشته نتوانسته با فساد و رانت خواری مبارزه کند، گفت: حق مردم است که مجلس متعادل، ضد تبعیض، ضد فساد و ظلم ستیز داشته باشند و رییس مجلس باید در این مسیر سرآمد همگان باشد.

آقازاده با تأکید بر اینکه رییس مجلس باید به تمامی مطالبات مردم مشرف و پاسخگوی نیاز جامعه باشد، تصریح کرد: رییس مجلس باید با برنامه باشد و با محتوایی فکر کردن و همراهی و همگامی با مردم جایگاه مجلس را به نقطه مطلوب امام و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس باید با فساد، تبعیض و رانت خواری مبارزه کند

رییس مجلس باید با فساد، تبعیض و رانت خواری مبارزه کند