مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:302020-05-27سياسي

«نامه بایسنغر» فراخوان مقاله داد


شماره دوم سالنامه «نامه بایسنغر» به مدیرمسئولی و سردبیری خلیل الله افضلی در موضوعات مربوط به تاریخ، فرهنگ و هنر، هرات فراخوان مقاله داد.

این نشریه از تولیدات موسسه پژوهشی بایسنغر است.

- شماره دوم سالنامه نامه بایسنغر به مدیرمسئولی و سردبیری خلیل الله افضلی در موضوعات مربوط به تاریخ، فرهنگ و هنر، هرات فراخوان مقاله داد.

این نشریه از تولیدات موسسه پژوهشی بایسنغر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مؤسسه پژوهشی بایسنغر شماره دوم نامه بایسنغر سال نامه این نهاد را به پژوهش های مختلف در عرصه های ادبیات، قوم شناسی، تاریخ و هنر هرات کهن و مناطق همجوار آن (شامل بادغیس، غور، اسفزار، غرجستان، چشت، جام و …) اختصاص داده است.

به همین منظور خلیل الله افضلی، مدیر مسئول و سردبیر نامه بایسنغر از تمامی پژوهشگران دعوت کرده تا با ارسال مقالات خود در موضوعات و محورهای زیر این شماره از نشریه را پربارتر سازند.

ادبیات نخست: مکتب های ادبی هرات که می تواند شامل این موضوعات نیز شود: مکتب ادبی هرات در زمان سلجوقیان؛ ازرقی هروی و… ، مکتب ادبی هرات در دوره آل کرت؛ امامی هروی، ربیعی پوشنگی، سیفی هروی، رکن الدین صائن هروی و… ، مکتب ادبی هرات در دوره تیموریان؛ عبدالرحمن جامی، میرعلی شیر نوایی، بنایی هروی، آصفی هروی و… ، مکتب ادبی هرات در دوره صفوی؛ حیدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نامه بایسنغر» فراخوان مقاله داد

«نامه بایسنغر» فراخوان مقاله داد