مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 04:002020-05-27بين الملل

4 سرکرده داعش در نزدیکی بغداد کشته شدند


یک نیروی مشترک از نیروهای امنیتی و ارتش عراق موفق شد، چهار سرکرده مهم و تحت تعقیب داعش را طی یک عملیات ویژه در نزدیکی پایتخت این کشور نابود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که در نزدیکی پایتخت این کشور، چهار سرکرده مهم داعش را به هلاکت رسانده است.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، سرتیپ یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که نیروی مشترکی از ارتش و سایر سرویس های امنیتی این کشور، روز گذشته در منطقه العناز در جنوب غرب بغداد با دستور و پیگیری مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرماندهی کل نیروهای مسلح این عملیات را انجام دادند.

وی بدون اشاره به هویت دقیق افراد کشته شده، تنها اعلام کرد که این عملیات به کشته شدن 4 تروریست از جمله شخصی به نام ابوصهیب منجر شد.

  پیشتر، برخی از منابع آگاه نزدیک به سازمان الحشد الشعبی عراق درباره جزییات این عملیات اعلام کردند که شب گذشته یک تیم از نیروهای الحشدالشعبی یک تیم از فرماندهان داعش را در حاشیه فلوجه هدف قرار داد که به کشته شدن چهار فرمانده اصلی این گروه که سابقا بعثی بودند، منجر شد.

بنا بر این گزارش، این عملیات در منطقه مابین ابوغریب در جنوب بغداد و بادیه فلوجه صورت گرفته و تروریستهای مذکور در حال نفوذ به ابوغریب بودند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 سرکرده داعش در نزدیکی بغداد کشته شدند

4 سرکرده داعش در نزدیکی بغداد کشته شدند