مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 03:402020-05-27بين الملل

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته


تسلیت و ابراز همدردی سفیر ایران با مردم تاجیک، اعلامیه سرویس مرزی قرقیزستان درباره درگیری در مرزها با تاجیکستان و گفت وگوی رؤسای جمهور قزاقستان و ترکیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، تسلیت و ابراز همدردی سفیر ایران با مردم تاجیک، اعلامیه سرویس مرزی قرقیزستان درباره درگیری در مرزها با تاجیکستان و گفت وگوی رؤسای جمهور قزاقستان و ترکیه، تنها بخشی از اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ازبکستان به 3261 نفر وزارت بهداشت ازبکستان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور به 3261 نفر خبر داد.

ازبکستان برای مبارزه با شیوع کرونا محموله کمک های بشردوستانه شامل 24 تن دارو به تاجیکستان ارسال کرد.

تسلیت رییس انجمن دوستی ایران و تاجیکستان در پی درگذشت دانشمند تاجیک رییس انجمن دوستی ایران و تاجیکستان در پیامی به رییس آکادمی ملی علوم تاجیکستان درگذشت جوره بیک نذری ، دانشمند برجسته تاجیک را تسلیت گفت.

کرونا در قزاقستان؛ شناسایی 438 مورد جدید وزارت بهداشت قزاقستان از شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.

یک تیم متشکل از پزشکان متخصص چین با هدف کمک به پزشکان تاجیک در زمینه مقابله با کرونا با یک پرواز وارد دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته