مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 02:502020-05-26پزشكي

زایمان مادر باردار در آمبولانس/حال مادر و نوزاد مساعد است


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از زایمان موفق مادر در داخل آمبولانس فوریت های پزشکی 115 پایگاه بین جاده ای ایرانخواه شهرستان سقز خبر داد.

- مصطفی فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: روز گذشته طی مراجعه حضوری یک خانم باردار از روستای مران توابع شهرستان سقز به پایگاه فوریت های پزشکی ایرانخواه، پس از انجام اقدامات درمانی لازم، بنا بر وضعیت اورژانسی مادر باردار، تیم دو نفره فوریت های پزشکی 115 مستقر در پایگاه اقدام به انتقال مادر باردار به مرکز درمانی در سقز کردند.

وی افزود: در حین انتقال و قبل از رسیدن به مرکز درمانی شهرستان سقز، زایمان موفق مادر در داخل آمبولانس فوریت های پزشکی 115 انجام گرفت.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: ایوب حلیمی و زانیار ارشاد، تکنسین های پایگاه فوریت های ایرانخواه و دانش آموخته دانشگاه بودند که این عملیات را به اتمام رساندند و مادر و نوزاد را در صحت و سلامت کامل برای انجام مراقبت های بعد از زایمان به بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی شهرستان سقز منتقل کردند.

فرامرزی یادآور شد: همانند سال قبل، این زایمان اولین زایمان موفق اورژانس 115 سقز در سال جاری بود که توسط پرسنل فوریت های پزشکی پایگاه ایرانخواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زایمان مادر باردار در آمبولانس/حال مادر و نوزاد مساعد است

زایمان مادر باردار در آمبولانس/حال مادر و نوزاد مساعد است