مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 02:452020-05-26فرهنگي

مستند «میراث کهن» در ایستگاه سوم


معاون سیمای مرکز صداوسیمای اصفهان، با بیان جزییاتی درباره مستند «میراث کهن» که به منظور معرفی جاذبه های تاریخی شهرستان ها و روستاهای اصفهان ساخته می شود، - ایسنا/اصفهان معاون سیمای مرکز صداوسیمای اصفهان، با بیان جزییاتی درباره مستند میراث کهن که به منظور معرفی جاذبه های تاریخی شهرستان ها و روستاهای اصفهان ساخته می شود، از پیشرفت 50 درصدیِ تصویربرداری سومین فصلِ آن خبر داد.

سیدعلی معصومی زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: میراث کهن مجموعه مستندی به کارگردانی مجید عکاف زاده و تهیه کنندگی سیدحسن حسینی است که با مشارکت صداوسیمای مرکز اصفهان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان تولید می شود و قصد دارد، بینندگان را با دیدنی های شهرستان ها و روستاهای استان اصفهان در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و همچنین آواها، غذا، لباس محلی و.

آشنا کند.

وی با بیان اینکه این مستند در سه دوره ساخته شده، ادامه داد: دوره اول مستند میراث کهن سال 1397 در12 قسمت ساخته شد که مربوط به غرب استان و شهرستان های چادگان فریدون شهر، بویین و میاندشت فریدن، خوانسار و گلپایگان بود.

معاون سیمای مرکز صداوسیمای اصفهان خاطرنشان کرد: دوره دوم نیز سال 1398 در16 قسمت تولید شد که به جاذبه های قسمتی از شرق و جنوب شرقی استان ازجمله شهرهای سجز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «میراث کهن» در ایستگاه سوم

مستند «میراث کهن» در ایستگاه سوم