مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 02:402020-05-26اقتصادي

ذخیره گاه های جنگلی استان کرمانشاه حفاظت می شوند


رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: امسال حفاظت از ذخیره گاه های جنگلی استان را به منظور صیانت از آب و خاک و گونه های گیاهی با ارزش دنبال می کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: امسال حفاظت از ذخیره گاه های جنگلی استان را به منظور صیانت از آب و خاک و گونه های گیاهی با ارزش دنبال می کنیم.

عبدالعلی جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ذخیره گاه جنگلی، عرصه جنگلی است که به دلایل اکولوژیک و یا دخالت های انسان دچار آسیب شده و با خطر انقراض یک یا چند گونه جنگلی روبرو است و باید از آن حفاظت شود، گفت: امسال به صورت ویژه مدیریت ذخیره گاه های جنگلی استان را در برنامه داریم.

وی اضافه کرد: ذخیره گاه های جنگلی، جنگل های جدا افتاده ای هستند که با سایر جنگلهای استان به هم پیوستگی ندارند که در استان کرمانشاه بیش از 950 هکتار از این دست جنگل ها داریم.

رییس اداره جنگل داری و جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با بیان اینکه در 10 شهرستان استان کرمانشاه ذخیره گاه های جنگلی داریم، گفت: بیشترین این ذخیره گاه ها را در دو شهرستان سنقروکلیایی و صحنه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره گاه های جنگلی استان کرمانشاه حفاظت می شوند

ذخیره گاه های جنگلی استان کرمانشاه حفاظت می شوند