مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 خرداد 1399 ساعت 02:302020-05-26سياسي

859/ شهید احمد شیرمحمدی: تا آخرین نفس به حرکت رهایی بخش خود ادامه دهید


شهید احمد شیرمحمدی در وصیت نامه خود آورده است: امت ایران شما نمونه هستید زیرا برای رهایی تمامی مسلمین جهان که زیر چکمه استعمارگران له می شوند قیام کرده اید و تا آخرین نفس ها و آخرین قطره های خونتان به این حرکت رهایی بخش ادامه خواهید داد که انشاءالله پیروزی با ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید احمد شیرمحمدی: بسم الله الرحمن الرحیم ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل الله فیقتلون و یقتلون سلام بر امام عصرمان مهدی(عج) و نایب برحقش امام خمینی، سلام بر روحانیت متعهد و مبارز پیرو خط امام، سلام بر امت شهیدپرور و شکست ناپذیر و سلام بی پایان به شهیدان و خانواده های محترمشان که با صبر و شکیبایی در سوگ عزیزان و جگرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

859/ شهید احمد شیرمحمدی: تا آخرین نفس به حرکت رهایی بخش خود ادامه دهید

859/ شهید احمد شیرمحمدی: تا آخرین نفس به حرکت رهایی بخش خود ادامه دهید