مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 23:052020-05-26دانش

پذیرش حضوری دانشجویان از 17 خرداد با اولویت ارشد ها/اعلام شرط بازگشایی خوابگاه ها


وزیر علوم از آغاز پذیرش حضوری دانشجویان در دانشگاه ها با اولویت دانشجویان کارشناسی ارشد از 17 خرداد ماه خبر داد و گفت: خوابگاه های دانشجویی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی از این تاریخ بازگشایی خواهند شد.

- پذیرش حضوری دانشجویان از 17 خرداد با اولویت "ارشد"ها/اعلام شرط بازگشایی خوابگاه ها وزیر علوم از آغاز پذیرش حضوری دانشجویان در دانشگاه ها با اولویت دانشجویان کارشناسی ارشد از 17 خرداد ماه خبر داد و گفت: خوابگاه های دانشجویی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی از این تاریخ بازگشایی خواهند شد.

دکتر منصور غلامی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، در خصوص بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از 17 خرداد ماه اظهار کرد: ما در این موضوع اولویت را به پذیرش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی داده ایم در حال حاضر نیز پذیرش دانشجویان دکتری شروع شده است و خوشبختانه مشکل خاصی ایجاد نشده است.

وی تاکید کرد: در حال برخی دانشگاه ها پذیرش حضوری دانشجوی کارشناسی ارشد را نیز آغاز کردند اما تعداد این افراد کمتر است لذا از 17 خرداد اولویت پذیرش دانشجویان ارشد است و هر دانشگاهی بر اساس شرایط، جمعیت دانشجویی و امکانات خود می تواند در خصوص پذیرش خضوری دانشجو مدیریت و برنامه ریزی خواهد کرد و وزارت علوم همفکری، هماهنگی و حمایت و پیشتیبانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش حضوری دانشجویان از 17 خرداد با اولویت ارشد ها/اعلام شرط بازگشایی خوابگاه ها

پذیرش حضوری دانشجویان از 17 خرداد با اولویت ارشد ها/اعلام شرط بازگشایی خوابگاه ها