مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 خرداد 1399 ساعت 20:252020-05-26سياسي

7 نکته با نمایندگان مجلس یازدهم


اگر مجلس برای خود مسائل کلان و اساسی تعریف نکند، یا در حاشیه مسائل اساسی قرار خواهد گرفت یا اینکه درگیر مسائل خرد و کم اهمیت شده و وقت و انرژی نمایندگان تلف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سید یاسر جبراییلی در سرمقاله امروز روزنامه جوان نوشت: از امروز چهار شنبه هفتم خرداد ماه 1399، نمایندگان مجلس یازدهم بر کرسی های سبز خانه ملت جلوس می کنند تا یک دوره چهارساله را برای نقش آفرینی در سپهر قانونگذاری کشور آغاز نمایند.

ناظر به مختصات و ویژگی های چهار سال آتی، انتظاراتی که از مجلس یازدهم شکل گرفته و بیم ها و امید هایی که درباره این مجلس مطرح می شود، نکاتی وجود دارد که شاید توجه به آن ها خالی از لطف نباشد.

1- بزرگ ترین خطری که مجلس یازدهم را تهدید می کند و پیش از هرچیزی باید به آن پرداخت، خطر روزمرگی و واکنش گرایی است.

از یک سو اشکالاتی جدی در نظامات خود مجلس وجود دارد که باید رفع شود و از سوی دیگر، کشور با مسائلی اساسی مواجه است که مجلس متولی آن ها یا مؤثر بر آنهاست.

بدون داشتن یک طرح و نقشه کلان و زمانبندی متناسب، ممکن است مجلس یازدهم نسبت دقیقی با این مسائل برقرار نکند و خدای ناکرده حل و فصل آن ها چهار سال دیگر به تعویق بیفتد و در بر پاشنه پرایراد سابق بچرخد؛ لذا ضروری است نمایندگان محترم در گام نخست، نظام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 نکته با نمایندگان مجلس یازدهم

7 نکته با نمایندگان مجلس یازدهم